Veteran-SM i brottning och jag???

Aldrig trodde jag när jag var yngre att jag skulle se veteran-SM i brottning.
Men som ingift i ett brottarsläkte får man vara med om mycket.

Aldrig att jag innan trodde att jag skulle betala 50kr för att känna den tunga svettlukten hänga tungt i en lokal.

Aldrig att jag trodde att största nöjet en lördag var att upptäcka vilka brottare som inte har kalsonger på sig under baddräkten...

#1 - - Ullis:

Ha, ha,ha, ger mig den på att du blir stammis på klubben....=)

Svar: Njae, detta var i och för sig vuxna... Men det blir tyvärr in och annan brottardag som jag inte kommer undan.Men nu har det blivit nya regler inom brottning. Regler som gjorde det roligare att titta på. Nu kan de inte bara stå där och hänga på varandra och frusta och vänta på att få gå ner i patarr. Gör de så nu så förlorar de. Mohahahaaaaa!!!!!!
Gunilla